2021. február 6., szombat

Köszöntő

 



Kedves Olvasóim!


Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megmutassam Nektek az alkotásaimat. 
Már régóta fotózok, csak úgy amatőr szinten, szóval semmi ilyesmi végzettségem nincs, mindössze elkapok egy-két pillanatot, aztán otthon megszerkesztem a képeket. Néha a valóságtól eléggé eltérő alkotások születnek, de remélem, ez nem baj :)

A fotózáson kívül szeretem még a Weavesilk programot, amit megtalálhattok itt a neten is: http://weavesilk.com/ Mit ne mondjak, erős függőséget okoz, nem nagyon tudtam leaállni vele, ha egyszer kipróbáltam :D 
Képszerkesztésekhez a Gnu Image Manipulation Program-t (röviden: GIMP) használom.Innen tölthetitek le: https://www.gimp.org/ Nagyon ajánlom mindenkinek, nem csak az ingyenessége miatt, hanem mert nagyon sok érdekes projektet tudtok készíteni vele, csak a fantázia szab határt az elképzeléseiteknek. Oké, nem egy Photoshop (ami kimondottan drága és szerintem csak úgymond szórakozásból, hobbiból használni nem igazán éri meg) de rendkívül szórakoztató és sokoldalú.


Nos, a cím: Iðunn Naamah's World. Hát igen, elég furcsa első hallásra. Miért választottam mégis ilyen "nyakatekert" és sokak számára érthetetlen "zagyva" nevet? Azért, mert szeretem az érdekeset, akülönlegeset, a nem mindennapit. 
Röviden a címről: Idunn vagy ahogy én írom (ez a hivatalosabb elnevezés: Iðunn) az északi mitológia istennője, aki az ifjúság almáit őrizte.Férje Bragi, a költészet istene. Naamah: neve héber eredetű, jelentése: kellemes. Tehát a teljes nevem jelentése a szemszögömből: fiatalság, ami kellemes Naamah-t még Lilith lányának is hiszik, a Zóhárban tűnik fel először (?) Más oldalakon IdunLilith néven vagyok fent (Death.fm-en is) Mindkét entitást Lilitu (eredetileg így kellene írni, sumér eredetű a név) és Naamah - nagy tisztelettel övezem és magaménak érzem, de: ennek ellenére nem nagyon támogatnám a kultúrák össze-vissza mosását. Függetlennek kell lennie az összesnek, mert csak egy kulturális katyvasz lesz a vége. 

Röviden még annyit rólam, hogy a fényképezés mellett még maszkokat is készítettem (amíg volt készlet a boltban belőle), azok is felkerülnek majd ide. Ékszereket is csináltam, de már annyit, hogy most jó ideje szüneteltetem, meg annyira ötletem sincs. Jelenleg még írok egy Mayhem-fanfictiont is, esetleg az is felkerülhet ide, hiszen a világom része.

Mit szeretek még? 
Olvasás. Jó könyvek. Mostanában az Evernight sorozatot olvasom újra (már az 5. résznél tartok, az utolsónál, igen) 
Horrorfilmek. Nos, hát jó sokat megnéztem már, a kedvencem az Evil Dead, azaz a Gonosz halott-széria. Az első, amit láttam, azonban a Kampókéz volt.
Sétálni. Szeretek a környékbeli erdős részeken sétálni és ott fotózni.

Nos, akkor elég a bemutatkozásból, ha eszembe jut még valami, akkor lesz kiegészítés :)
Érezd jól magad, kellemes olvasgatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kiemelt bejegyzés

Dead emlékére