2021. március 7., vasárnap

Színes képek - 7.rész

Már megint kimaradt egy nap, arrghhh :D
Nos, az elmúlt napokban sok mindenen gondolkoztam és hát van még pár tennivalóm. Többek között a nyelvtanulás, mert szerintem az nagyon fontos. Ma is hallgattam a VoA (Voice of America) csatornáját a youtube-on (van weboldaluk is, itt: https://learningenglish.voanews.com/)
Nos, hát milyen nyelveken szeretnék tanulni? 
Angol, elsősorban, mert ma már egyre nagyobb teret hódít, és világnyelv. 
Német, másodsorban, mert régen tanultam, de nagyon sokat felejtettem, hiszen nem használtam. Csak a hülye ragozások ne lennének :D
Holland - egyszerűen imádom a különleges, 'torokreszelős' hangzását
Svéd - azért, mert ez volt Per Yngve Ohlin (aka Dead) nyelve is és imádom ezt is, na meg Deadet is
Norvég - Euronymous, az imádott gitárosom beszélte és tetszik a hangzása
Dán - azt mondják, nem könnyű, de meglátom, a jövő majd eldönti, minden esetre érdekes, csak a kiejtés fura és nehézkes kissé (remélem, nem sértettelek meg titeket, kedves dánok)
Izlandi - nagyon tervben van ez is
Finn - hááát... belevágjak majd?
Nos, ma eléggé hosszúra sikeredett a bevezető, a képek meg sehol, de most azonnal jönnek is.






Nos, ez a 'fejezet' kicsit gazdagabb lett témavilágban (ennek én is örülök) A negyedik képen ott van az az elhagyott kis bogárhátú VW, eredeti színében, nem tudom, ott áll-e még? Az utolsó kép valamilyen bokorról készült, már a jelenlegi telefonommal. nem tudom, miféle bokor ez, annyira nem vagyok járatos növénytanban. Remélem, tetszenek a képek nektek is :)
Ha meg érdekel, de tényleg érdekel titeket, felteszem a fanfictionömet, azzal nem keresek úgyse semmit, de a képekkel sem, sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kiemelt bejegyzés

Dead emlékére