2021. július 22., csütörtök

Már nagyon régen jártam erre



Ez egy rendkívül rendhagyó poszt lesz tőlem. 

Igazán nem magyarázkodni akarok, de az elmúlt hónapok számomra nagyon de nagyon rosszul teltek. Félreértés ne essék, nem voltam beteg és baleset sem ért. Nem kaptam el a covidot sem. Csak sajnos olyan családi problémák jöttek közbe, ami miatt nem igazán tudtam folytatni a blogot és kedvem sem volt annyira. 

Ami a blog hirtelen "befejeződésének" vagy inkább abbamaradásának az oka, az Édesanyám szörnyű betegsége (érszűkület miatti végtagamputáció) és legvégül június 7-én történt halála (septicanemia miatt kialakult légzési és keringési (többszervi elégtelenség)) volt. Gondolom, ez elég megrázó dolog ahhoz, hogy egy időre leálljak a blogírással és a képek megosztásával.

Viszont nem szándékozlak végleg itthagyni Titeket, csak most más tevékenységek kötnek le és kellően be kell osztanom az időmet mindig ahhoz, hogy ne boruljon fel az életem. Most minden erőre és időre szükségem van. Remélem, elnézitek nekem ezt a nagy kihagyást. Ha máshogy dönt a sors, más lenne itt is, de ezen most kár merengeni.

Mostanában elkezdtem dinoszaurusz témában maketteket készíteni és van már pár kis projektem, amit ha úgy látom, hogy bejegyzésképes lesz, megosztom veletek.

Addig is viszlát mindenkinek, majd jelentkezem. Ja és mindenkit üdvözöl T-rex barátunk ;)

Kiemelt bejegyzés

Dead emlékére