2022. december 19., hétfő

"Kihalás"

 Most nézzetek el nekem egy rövid kis eszmefuttatást. 

Régen, mikor regisztráltam ide (azóta már töröltem és újraalkottam a blogot, mert vagy ez vagy az nem tetszett) sokkal élettelibb, aktívabb volt a blogger, de ezóta megváltozott a világ. Enyhén szólva kihalt a blogger. Azokon a blogokon, amelyekre feliratkoztam, szinte semmin nincs frissítés, minden évek óta "halott" Ennyire más lett a világ? Ennyire elszemélytelenedett minden? Mindenki már csak a telefonját bújja, messengerezik, facebookozik? (még azt is csodálom) 

Nos, a tiktok menőbb,mint személyes blogot írni? Nem tudom, ki hogyan van ezzel, de én nem szeretem a tiktokot sem meg az instagramot sem igazán. Túl "menő" nekem. Hát ilyen vagyok. Megváltozott a világ, felnövekvőben az új Z-generáció (Beszédes név, ugye?) Mi lesz ezután? Mindenki elfelejt majd írni-olvasni? Milyen világ vár ránk? Bele sem gondolok inkább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kiemelt bejegyzés

Dead emlékére