2023. május 20., szombat

Bandcamp ajánlások

 Mostanában többet vagyok a bandcamp-en, mint itt (zárójelben jegyezném meg, hogy szándékosan nem on-t írtam, mert az angol és nem a magyar kiejtés szerint megyek a szabályok után. Volt emiatt régebben egy kisebb összetűzésem egy ismeretlennel a Wattpadon, ami miatt hát... khm... enyhén szólva beszóltam neki, hogy ha nem tetszik neki, olvasson mást. Na meg le emósköcsögöztem. Kiakadt mondjuk eléggé érthetően. Na mindegy, ez már sok hónapos történet.

Ma azonban indítanék egy rovatot itt a blogon (már ha egyáltalán érdekel valakit még maga a blog is, amit eléggé elhanyagoltam mostanság) Bandcamp ajánlások címmel. Van pár album, nagyon ismeretlen, nagyon underground is, amelyekből szeretnék néhányat bemutatni majd. Szóval most egyelőre ez csak bemutatkozás volt ebben a témában részemről, majd akkor hail a következőkben... valamikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kiemelt bejegyzés

Dead emlékére